woensdag 8 mei 2013

Vloer en binnenwanden Markthuisje gedaan.

Nadat de buitenmuren naar mijn zin waren, ben ik begonnen met de vloer te leggen. Dit is een grijze leistenen vloer die gemakkelijk schoon te maken is. Altijd handig met bloemen en water!
Ik wilde twee muren die eruit zouden springen, daarom heb ik die behangen met een opvallend behangetje. De achtermuur bewust rustig gehouden, dus is dat een witte houten muur geworden.










Op de  onderbreking die je ziet, komt nog een plank over de hele lengte, om de naad weg te werken.

Afgelopen weekend was ik bij de Pipoos en daar zag ik een hart hangen, beplakt met papier en uitgeponsde bloemen. Ik vond die zo leuk, dat ik die zo snel mogelijk heb nagemaakt! Wel in 1:12 natuurlijk!
Die komen dus ook op te hangen in de bloemenwinkel.

5 opmerkingen:

Minimax-ww zei

Prachtig Jolinda, vooral de vloer vind ik mooi.

groetjes willy

Jolande zei

Dat is alvast een mooi begin van de binnenkant.
De hartjes in mini zijn ook erg leuk.

Groetjes van J.

Jody zei

Wat enig Jolina, ziet er goed uit.

gr
Jody

kitty de Leeuw zei

erg leuk

Thea's Miniatuurwereld zei

Jolinda, weer lekker bezig geweest zeg. Wordt al leuk, je hartjes zijn ook mooi.
Groetjes, Thea