zondag 26 mei 2013

Overzetten website Internationale Kostschool

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn website

http://thea65.jouwweb.nl

naar

http://kostschool.blogspot.com


Dit is mijn aparte blog welke speciaal gaat over de inrichting van mijn Internationale Kostschool. De oude website vond ik niet lekker werken als ik gegevens moest bewerken, en ook maakt het de koppeling met mijn eigen blogspot account gemakkelijker.

Daarnaast heb ik in een vrij korte tijd ook diverse gasten uit het buitenland op deze site mogen ontmoeten, en met de jouwweb account kon ik geen Google Translate installeren. Dat gaat nu gemakkelijker.

Ik hoop dat de overgang tot succes gaat leiden en ik houd jullie natuurlijk op de hoogte van de belevenissen in en om de kostschool!


6 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

hallo leuk een nieuwe site ja je krijgt op jouwweb niet snel kijkers ik ben ook alles op mijn blog aan het zetten wat een klus

Margriet zei

Ik hoop dat je heel veel kijkers gaat krijgen Thea, het is een prachtig project!

Clari zei

Wat goed van je dat je alles hebt over gezet.Kost veel werk.
Maar het is ook veel leuker als je bezoekers krijgt op je blog.

gr, CL.

Jolande zei

Inderdaad een klus, maar als dat eenmaal klaar is kun je gewoon lekker verder gaan op dit blog .
En zo'n vertaler is natuurlijk reuze handig.
Hopelijk komen er veel mensen kijken.

Groetjes van J.

Henneke zei

Wat een mooi project!!!

grt Henneke

Jody zei

Leuk Thea, ik ga het na mijn vakantie eens uitgebreid bekijken.

groetjes
Jody