woensdag 22 mei 2013

Klassiekers

Kon het niet nalaten om na het Activity Center ook het hondje van FP na te maken in het klein .

Blijken toch echt wel klassiekers te zijn hoor .
Krijg heel veel reacties dat het zulke leuke herinneringen geeft .

Voor de liefhebbers heb ik er meteen pakketjes van gemaakt.

En ook van deze telefoon .
Deze maakte ik een paar weken geleden en sindsdien kreeg ik een aantal keren de vraag of ik die ook als pakketje wilde doen .


Nu weer eens nadenken over het volgende onderwerp.


10 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

wooh ontzettend leuk

Xandra Dekker zei

Ontzettend leuk dit speelgoed van FP.
Heb je een website waar je de workshops kunt bestellen?

Groetjes Xandra

Nienke zei

De hond is ook leuk. De telefoon heb ik al gekocht en hij is geweldig.
Groetjes, Nienke.

Henneke zei

Dank jullie wel voor de reactie. Het was ook erg leuk om te maken hoor . Hele uitzoekerij , maar leuk om te doen .

Xandra ik heb inderdaad een website
www.brouwerenbrouwer.nl maar daar heb ik de webwinkel al een poos gesloten staan .
Je kunt wel via de site in contact komen . Of even naar het kantoor mailen . Dan geven Jolande of Spinnie mijn mailadres even door .
Dus bestellen kan gewoon via de mail .

Grt Henneke

Jolande zei

Ze zijn weer erg leuk, onze kids hadden ook zo'n telefoontje.

Paula zei

Leuke items, en weer heel mooi gemaakt!! Leuk in de speelgoedwinkel

Groeten van Paula

Ineke zei

Weer hartstikke leuk gemaakt Henneke!

Clari zei

Wat leuk,....Die telefoon heb ik nog in mijn kast staan voor de kleinkinderen.

gr, Cl.

Jolande zei

Op verzoek zijn bepaalde reakties weggehaald.

Groetjes van Spinnie

kitty de Leeuw zei

heel fijn