dinsdag 14 mei 2013

Damon Salvatore.


Ja, hij is klaar...
Sorry ,ik was vergeten de vorige update,( een broek)
hier neer te zetten.
Staat wel op mijn eigen blog....
Mag ik u voorstellen Damon Salvatore.
Een personage in Vampire Diaries.
de blouse is gemaakt naar voorbeeld van de bijgevoegde foto.
helemaal naar mijn zin, maar niet echt gemakkelijk om te fotograferen.
Ik ben al de hele morgen bezig geweest.
Tot ik dacht ,nu is het wel goed....lol.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit proces een beetje in delen te volgen.





Gr Christa.

9 opmerkingen:

Helma zei

Ontzettend knap gedaan, Christa!

Groetjes Helma

Jolande zei

Heel mooi en erg knap nagemaakt.
Ga je nog meer personages uit TVD namaken?

Groetjes van J

Anoniem zei

Jeetje Christa wat goed zeg! echt prachtig!

Christa Chayata zei

Dank je wel Helma,Jolanda en Nella.
Ik heb nog geen idee of ik meer personages van die serie ga maken.

Henneke zei

Wat een geweldige creatie !!
Prachtig gemaakt !

Ineke zei

Ben even bij gaan lezen op je blog, want ik had blijkbaar iets gemist ;-) Ik ken deze man niet, maar ik vind het geweldig knap wat jij neergezet hebt, prachtig Christa!

jeetjejanita zei

ik ben nieuw in miniatuur blogland, maar ben behoorlijk onder de indruk van alle creaties die ik tegenkom. Ik weet niet wie de meneer is, maar ik vind het razendknap hoe je hem nagemaakt hebt. respect!

grtjs janita

Margriet zei

Hij is prachtig Christa!!!! Nu nog een mooie vampierkamer er omheen...of een tombe ;-)

Christa Chayata zei

Wat een leuke reacties allemaal .
Bedankt!!
Margriet:Nee nog geen plannen voor een vampierkamer of tombe,...maar zeg nooit nooit.