vrijdag 10 mei 2013

kerstkussentje deel 5.

Ondanks dat ik eigenlijk weinig zin heb om te borduren, ( ik moet mezelf echt dwingen), toch weer een stuk verder gekomen.
Dit idee is een goede stok achter de deur, ik blijf meedoen.
Eerst zat ik regelmatig beneden op de bank te borduren met een goedkoop leesbrilletje op, maar nu alles zoveel mogelijk in spiegelbeeld moet, ben ik maar naar boven verhuisd waar mijn loeplamp staat. Dit is geen overbodige luxe!

En zo kom ik toch weer een paar blaadjes verder bij het eindresultaat!





Zo ver ben ik nu, ik zie dat het niet synchroom loopt, oei oei.

Zo ver was ik een maand geleden:




Tot over een maand!

5 opmerkingen:

Jolande zei

Erg leuk om elke maand de vorderingen te zien en als je zo doorgaat is het met Kerst helemaal af.

Groetjes van J.

Jolande zei

Erg leuk om elke maand de vorderingen te zien en als je zo doorgaat is het met Kerst helemaal af.

Groetjes van J.

Ineke zei

Toch wel fijn zo'n stok achter de deur, want zo heb je straks mooi weer een project klaar! En je ziet duidelijk vooruitgang, het wordt erg mooi!

kitty de Leeuw zei

word een schattig kussentje

Helma zei

Een dag te laat zie, sorry mensen was even met andere dingen bezig.
Jolinda het wordt een pracht kussentje..leuk om het zien te groeien.

Groetjes helma