donderdag 16 mei 2013

Bezoek van Clari en Pieter

Gisteren kwamen Clari en haar man Pieter op bezoek.
Het was heel gezellig, de dag is omgevlogen en we hebben zoveel gekletst, dat ik helemaal vergeten ben om foto's te maken :-(
Ik heb hun mooie mobile home mogen bekijken, kennis gemaakt met hun lieve poezekat Moppie en alle schatten die Clari tijdens haar reis gevonden heeft, mogen bewonderen.
En voor mij bracht ze een hele zuidelijke familie uil mee!
Zijn ze niet enig? Ik ben er hartstikke blij mee.
Clari en Pieter ontzettend bedankt voor jullie bezoek, ik (maar ook de rest van de Happy Family) vond het heel gezellig!

5 opmerkingen:

Ineke zei

Wat ontzettend leuk dat Clari en Pieter bij jullie zijn geweest! Gezellig en dat kletsen zeg ik maar niets over ;-)
Wat een leuke uiltjes ook!

kitty de Leeuw zei

dat zal zeker gezellig geweest zijn leuke uiltjes

Anoniem zei

Leuk hoor zo'n gezellig bezoek! De uiltjes zijn lief!

Clari zei

Wij vonden het ook gezellig !!

Henneke zei

Wat een verwennerij Jolande.
Mooie uiltjes !!