vrijdag 17 mei 2013

Nijntje Blauw

Nella stuurde me een mailtje met foto's van popjes voor de 'crisis uitverkoop'.
Terwijl ik met een foto van Nijntje bezig was, realiseerde ik me dat we nog geen Nijntje in de ZOO hebben.
Ik geloof niet in toeval, dus het moest gewoon zo zijn dat dit Nijntje met een blauw jurkje aan bij de Kantoorbreisels hoort, dus mailde ik Nella dat ik de foto niet zou plaatsen, maar dat Nijntje in een envelop mocht naar ons toe.
Gisteren lag ze in de brievenbus en nu voelt ze zich al helemaal thuis tussen al haar nieuwe breiselvriendjes en vriendinnetjes.

En de bloemetjes die Nella meestuurde, daar heb ik gelijk 2 pagina's van gemaakt in het 365 dagen bloemen journal :-)

Groetjes van Jolande

8 opmerkingen:

Clari zei

Ze is ook heel lief.
Kan me voorstellen dat je die niet wilde plaatsen.

Jolinda Koek zei

ja, die is heel leuk, snap dat je die niet hebt geplaatst, jammer voor ons!

Jolande zei

Ja dat is nou een 'personeelsvoordeeltje' :-)

Anoniem zei

Er is nog hoop:-) hoor Jolinda er is nog een Nijntje en haar vriendin Nina en ook nog Knorretje :-)

Eliana zei

Cute gift!

Helma zei

Ja deze is wel heel leuk!

Groetjes helma

Nienke zei

Die is helemaal leuk. Veel plezier er mee.
Groetjes, Nienke.

Ineke zei

Wat een lieverdje is dit zeg! En zo mooi blauw ;-)