woensdag 29 mei 2013

Bruidswinkel

Gisteren en vandaag weer eens een poosje bezig geweest met de Bruidswinkel.
Vandaag heb ik daar een stukje lingerie voor af gekregen.

Ook had ik nog doosjes liggen die een strikje en/of kaartje moesten hebben. Ook daar ben ik mee bezig geweest. Dus die zijn af.
Van de lingerie heb ik een foto, van de rest (nog) niet.

Met wat beter weer zal ik het nog een keer proberen, want het is niet alleen het weer, maar ook ons toestel wat nukken heeft.


Ik heb voor wit gekozen, maar misschien dat ik toch nog een pikantere variant erbij maak, voor in een bruidswinkel mag dat wel toch?

Groetjes Thea

6 opmerkingen:

Margriet zei

Mooie lingerie! En natuurlijk kan pikant ook :-)

kitty de Leeuw zei

vind het erg mooi het kan allebei want gelukkig zijn we allemaal verschillend

Unknown zei

Wat een prachtig lingerie setje heb je gemaakt, echt beeldschoon.

groetjes Nicolien

jeetjejanita zei

tuurlijk mag dat! jij bent tenslotte de eigenaar van de winkel ;) het corsetje vind ik geweldig... met baleinen en al!

grtjs janita

Ineke zei

Heel mooi setje Thea!

Nienke zei

Wat een mooi setje is dat geworden.
Groetjes, Nienke