donderdag 16 mei 2013

kamertjes in de kast

Hallo allemaal,

Mijn naam is Janita en ik ben nieuw op dit blog en wil jullie kennis laten maken met de bewoonsters van mijn knutselkast...


Om te beginnen wil ik je kennis laten maken met de eerste bewoonster van mijn kast, haar naam is jeetje...


... haar allerliefste lievelingskleur is roze, maar dat lijkt me duidelijk ;) haar kamertje is een beetje een zooitje op het moment, maar dat komt omdat we een feestje hadden.


Een heel gezellig feestje was het... mét taartjes natuurlijk!


De andere bewoonster van mijn kast heet tweetje...


... zij houdt het meest van groen. Niet alleen van de kleur, maar ook van de natuur. Ze probeert verantwoord bezig te zijn en al lukt dat niet altijd even goed... ze doet wel haar best!


Kijk, ze heeft een tuintje in haar kamertje en heel veel groene dierenvriendjes. Soms maakt ze zich een beetje zorgen over het milieu, daarom doet ze veel aan recyclen. Volgens haar is hergebruik het mooiste gebruik!


De meisjes vinden het geweldig om jullie te ontmoeten en al het moois te bekijken dat jullie maken! Dit is een eerste korte kennismaking, maar op hun eigen blog zullen jeetje en tweetje hun mooiste miniatuurcreaties laten zien en ook hier delen.

groetjes van Janita en de meisjes

14 opmerkingen:

Margriet zei

Wat ontzettend schattig!!! Jeetje en Tweetje zijn echt heel leuk en hun kamertjes zijn prachtig!!!

Jolande zei

Welkom Janita.
Wat een leuke, vrolijke kamertjes zijn dat.

Groetjes van Jolande

Anoniem zei

Dit is wel een hele leuke kennismaking!:-)

Welkom meisjes! en Janita!

kitty de Leeuw zei

welkom hier en wat goed dat een van de dames aan recyclen doet daar zijn we hier erg voor alles ziet er leuk uit

Clari zei

Welkom Janita.
Wat een leuke kennismaking

jeetjejanita zei

dank jullie voor de lieve woorden, we vinden het heel gezellig hier!

Henneke zei

Welkom !!
Wat een gezellige boel daar in de knutselkast!

Nienke zei

Welkom Janita. Wat leuk om twee kamertjes in je kast te maken.
Groetjes, Nienke.

Ineke zei

Van harte welkom Janita, Jeetje en Tweetje! Wat een ontzettend leuke hobbykast, de kamertjes zijn geweldig!

Minimax-ww zei

jeetje , wat leuk.

groetjes willy

Henneke zei

Dit is even een vraagje voor Nienke.
Nienke wil jij je mailadres even naar kantoor sturen ?
dan stuurt Spinnie het door aan mij zodat ik contact met je op kan nemen .
Grt Henneke

Eliana zei

Lovely scenes!

Thea's Miniatuurwereld zei

Welkom met elkaar. We zullen vast nog veel van jullie horen! Groet, Thea

Emma zei

geweldig ziet dit eruit