zondag 19 mei 2013

borduurwerkje


Vanwege onze vakantie in Duitsland, waar 10 mei in viel heb ik toen geen foto geplaatst.
Maar hier is de foto dan toch.
Ik heb deze maand eigenlijk alleen maar het groen zitten uithalen.

Wel jammer dat het zoveel tijd kost maar ik vind het toch wel belangrijk dat het mooi wordt.
En dan moet je er wat voor overhebben.
Hopelijk de volgende maand een leuk stukje vordering.
Ik zie heel duidelijk het verschil tussen door manlief geprobeerde te borduren en mijn eigen werk.
Het was lief bedoeld van hem!

Dit was vorige maand
En dit is op 10 mei.

Op naar de volgende maand
Groetjes Thea


8 opmerkingen:

Helma zei

Thea , je hebt nu weer een goed uitgangspunt en krijg je er vast weer plezier in om ermee verder te gaan!

Groetjes helma

kitty de Leeuw zei

zo je kan met mooi begin verder

Thea's Miniatuurwereld zei

Ik had je rond de 10e al gemist, maar opeens herinnerde ik me dat je vertelt had dat je op vakantie ging. Wordt mooi!

Groet, Thea

jeetjejanita zei

wat dapper dat je een deel weer uitgehaald hebt, maar ik snap het wel. als je er zoveel tijd in steekt wil je ook dat het helemaal naar wens wordt.

grtjs janita

Jolinda Koek zei

Het verschil is goed te zien, hoor, wordt mooi!

Nienke zei

Oei, dat is de verkeerde kant op. Succes met overnieuw.
Groetjes, Nienke.

Ineke zei

Het komt helemaal goed zo Thea!

Clari zei

Toch goed van je dat je het uitgehaald hebt.
Nu weer met volle moed opnieuw beginnen.

gr, CL.