vrijdag 10 mei 2013

Proefopstelling huis van de Magiër


Gisteren wat spulletjes voor de toekomstige inrichting van het huis van de Magiër neergezet.
Het is nog wat kaal, maar ik krijg zo wel een idee van wat ik nog moet maken zoals b.v. een tafel en een bank.
Er komen nog schappen voor de potten en flessen en ophangspijkers voor de kruiden etc.
Het bed staat nog in het woongedeelte, dit is niet definitief, er moet nog een slaapzolder komen maar daarmee ben ik nog in de denkfase zoals het hoe en wat.
Voorlopig ben ik nog wel bezig. 




Groetjes van Willem

7 opmerkingen:

Thea's Miniatuurwereld zei

Lekker aan de knutsel Willem, het wordt erg leuk

Groet, Thea

Jolande zei

Oh dat ziet er al hartstikke leuk uit.

Groetjes van J.

Jolinda Koek zei

Nou, zo kaal vind ik het niet hoor, ziet er al mooi uit.

Ineke zei

Geweldig Willem, er is best veel te zien al!!

Miriam zei

Gaaf Willem, vooral die vloer.hoe kreeg u die zo? ik ben al weken bezig om een stenen vloer zo te krijgen.(zucht)

Margriet zei

Prachtig WIllem!!! Het is altijd leuk om je spullen even neer te zetten en dan weet je inderdaad beter wat er nog bij kan! Blijf maar lekker bezig, ik geniet van al je updates :-)

kitty de Leeuw zei

ziet er goed uit en alles op zijn tijd