dinsdag 7 mei 2013

gekregen van Helma

zo ik ben weer een beetje mens mijn schoondochter ligt alweer 4 weken in ziekenhuis en zorg der halve voor kleinzoon.Heb gezellig mijn verjaardag gevierd en dat hakt er ook in.

Maar ik had iets ontzettend leuks had gereageerd op een berichtje van Helma op haar blog en vervolgens glad vergeten.Helma melde mij opeens kijk eens op mijn blog en dat heb ik gedaan.Tot mijn verbazing heb ik een prachtig kussentje door haar geborduurd gewonnen en daar ben ik super trots op.Mocht zelf de kleur uitzoeken en dit is het geworden.Het past prachtig op mijn bank uit de salon van het grote huis


Helma nogmaals mijn grote dank groetjes Kitty

7 opmerkingen:

Jolande zei

Wat een leuke verrassing en wat goed dat je zelf de kleur mocht uitzoeken zodat het perfekt in je interieur past.
Veel beterschap voor schoondochter, 4 weken ziekenhuis is niet niks, maar wat fijn dat jij op kleinzoon kunt en wilt passen!

Groetjes van J.

Helma zei

Ben blij dat je het mooi vind en het staat heel mooi!

groetjes Helma

Thea's Miniatuurwereld zei

Kitty, join de club, ook al zo'n mooi Helma- kussentje in je huis. Te gek hè!

Groetjes, Thea

Jody zei

Wat een verrassing en mooi gemaakt!

gr
Jody

kitty de Leeuw zei

ja echt mooi zelfs mijn kleinzoon vond het "zo de knetters wat gaaf" hihi

Jolinda Koek zei

Mooi kussentje en het past ook mooi in de salon.

Paula zei

Wat een prachtig kussentje is dat!

Groeten van Paula