woensdag 15 mei 2013

Speelgoed gemaakt

Hoi allemaal

Heel lang heb ik nagenoeg aan de mini-hobby gedaan maar opeens begon het weer te kriebelen en ben ik weer voorzichtig begonnen.
Kwam ook omdat ik een Silhouette Cameo heb aangeschaft en daarmee veel mogelijkheden zie om dit apparaat in te zetten bij het maken van miniaturen .
Mijn favoriete onderwerp om te maken is nog steeds speelgoed .
Vandaar deze knutsels van papier.
Van de laatste ................het Activity Center zie je misschien binnenkort wel meer exemplaren .
Die heb ik namelijk als pakketje uitgewerkt en een aantal mensen kochten hem .

grt Henneke





7 opmerkingen:

Nienke zei

Wauw. Vooral dat activity center is gaaf. Laat even weten als je weer pakketjes hebt. Die wil ik wel.
Groetjes, Nienke.

Henneke zei

Oeps ............hoe kan ik naar iemand privé reageren ?
ben nog maar net blogger en probeer te ontdekken hoe het werkt.

Nienke mail me maar even . Heb nog wel pakketjes hoor .
grt Henneke

Christa Chayata zei

ziet er allemaal even mooi uit.

Ineke zei

Wat leuk dat je weer aan de mini bent Henneke, dit is weer hartstikke leuk speelgoed! Ik zal trouwens nooit vergeten hoe "hoteldebotel" ik jaren geleden was van jouw hobbywinkeltje ;-)

Margriet zei

Wat geweldig dat je weer bent begonnen Henneke!!!! En het speelgoed ziet er echt heel leuk uit!!!

Jolande zei

Hartstikke leuk dit speelgoed.
Zo'n activity Center hebben onze kinderen ook nog mee gespeeld, echt zo knap nagemaakt.


Groetjes van J.

Anoniem zei

Hartstikke leuk Hen!