vrijdag 31 mei 2013

In het heden beland

En nu dan met mijn blog in het heden beland......... Als ik zo terugkijk, lijkt het of ik niet veel gedaan heb en ik denk dat anderen in 17 jaar tijd heel wat poppenhuizen ingericht zullen hebben, maar in de afgelopen jaren gingen andere dingen nu eenmaal voor.
Dat het poppenhuis niet zo snel vordert komt natuurlijk ook omdat ik zoveel mogelijk zelf wil maken en een snelle werker ben ik niet......

Vorig jaar hadden wij in ons 1:1-huis roetschade door een walmende kaars en in eerste instantie dacht ik dat die vette, zwarte aanslag alleen maar aan de buitenkant van het poppenhuis zat, maar later ontdekte ik dat aan de binnenkant veel behangetjes een verkleurde rand hadden.
Ook aan de buitenkant zijn delen niet meer goed schoon te krijgen, dus daar moet ik ook nog mee aan de slag. Het is dus net als in het "grote leven", daar moet ook wel eens gerenoveerd worden ;-)

Momenteel staat het poppenhuis er zo bij en hoewel ik heel veel dingen nu totaal anders zou doen, ben ik er nog steeds heel erg blij mee en ik hoop nog jaren van deze hobby te kunnen genieten!




zo zwart als roet......ook het poppenhuis ontkwam er niet aan

9 opmerkingen:

Ineke zei

Zo..... en alles wat ik nu voortaan plaats is nieuw ;-)

Jolande zei

Nou welkom in het heden :-)
Poppenhuizen is gelukkig geen wedstrijd in wie het meeste maakt of juist niet afmaakt hahaha.
Als je er maar plezier in hebt.
Nou ik ben benieuwd naar je nieuwe maaksels en sterkte met de renovatie.

Thea's Miniatuurwereld zei

Ineke, ook leuk om het poppenhuis achter je Avatar eens te mogen zien. Als ik het zo bekijk ga je nog heel veel leuke dingen maken voor dit huis, of niet?

Groetjes, Thea

kitty de Leeuw zei

zollang je er plezier aan beleefd maakt niet uit hoeveel je maakt wat je maakt is super mooi

Jolinda Koek zei

Wat een mooi huis, het sfeertje spreekt mij wel beel erg aan, en het hoeft niet snel, he, plezier is het belangrijkst.

Nienke zei

Dat is balen, dat je dan alles moet renoveren, maar je huis is prachtig.
Groetjes, Nienke.

Nienke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ineke zei

Ja, ik ga gewoon in mijn eigen tempo verder en heb nog genoeg ideeën en plannen! Maar inderdaad, het plezier in het maken is het allerbelangrijkst!

Margriet zei

Fijn....nu krijgen we elke week vast wel wat van je horen ;-)