zondag 26 mei 2013

Koffiepraatje


Goeiemiddag!
Op het blog van mijn goede vriend Flutterby wordt elke zondag een Kaffeeklatsch gehouden.
Een beertje gemaakt door Birgit houdt dan een praatje vanuit een koffiemok
en wenst ons allemaal een fijne zondag en verdere week.
Laatst vroeg Birgit aan M-tje of wij misschien een foto wilden maken van het beertje
dat zij gemaakt heeft en bij ons woont, Maledictus de Spell.
Zij doet nu namelijk een serie van koffiepraatjes met beren die ergens anders wonen!
En natuurlijk waren we daar meteen voor in :-)

Good afternoon!
Every Sunday, on the blog of my dear friend Flutterby, there's a Kaffeeklatsch.
A little bear, made by Birgit, sits in a coffee mug and wishes us
a wonderful Sunday and a great week.
Sometime ago Birgit asked M-tje if we wanted to make a photo of the little bear
she made that is living with us, Maledictus the Spell.
She's doing a serie of Kaffeeklatsch with bears who are living somewhere else!
And of course we immediately said yes :-)

De juiste koffiemok was snel gevonden...
maar nu moest Maledictus er nog in!

The right coffee mug was easily found...
but now we had to get Maledictus in it!

Euh...E-beertje....ik geloof niet dat dit de bedoeling is!!!
Euh...E-beertje....I don't think this is how it's meant to be!!!

Aan de kant Maledictus....ik heb een idee!
Move over Maledictus...I have an idea!

Puf, zucht.....is dit beter???
Nouuuuu, nog niet echt E-beertje :-(
Puff, sigh.....is this better???
Hmmm, not really E-beertje :-(

Ik geloof ook niet dat ik dit lang volhoud!
Oooooooooh, mijn rug!!!!!
I don't think I can do this very long!
Ooooooooooh, my back!!!!

Misschien kunnen we het opvullen met iets, E-beertje???
Goed idee Maledictus, ik weet wel met wat.....
Maybe we can fill it up with something, E-beertje???
Good idea Maledictus, I know what we can use....
Nog ietsje meer.....
A bit more......

Jaaaaaa, zo is het goed :-)
Yeahhhh, that's just right :-)
Fijne zondag iedereen!!!!
En nu is het tijd voor iets lekkers!
Have a nice Sunday everyone!!!
And now it's time for a treat!

Euh......E-beertje.....
kan je me even helpen om er uit te komen???
Euh...E-beertje...
can you please help me to get out???

Hmmm..misschien kunnen wij ook wel elke week een koffiepraatje doen,
de afsluiting bevalt me uitstekend ;-)
Hmmm...why don't we do a Kaffeeklatsch every week,
I really like the end ;-)

Hugs/Knuf, E-beertje en Maledictus

8 opmerkingen:

Clari zei

Wat is dat leuk Margriet !!!!
Maar wat een werk om dat te plaatsen, zeker als je het elke zondag wil doen.
Maar van mij mag het, ik vind het altijd zo gezellig die hele verhaaltjes via de foto's van jouw.

gr, CL.

Margriet zei

Neeeee Clari, dit is geen project van mij!!! Birgit uit Duitsland doet elke zondag zo'n koffiepraatje op haar blog en omdat deze keer Maledictus en E-beertje de hoofdpersonen zijn en omdat ik de foto's die ik gemaakt had zo leuk vond, heb ik dit verhaaltje hier geplaatst! Dit ga ik echt niet elke zondag doen hoor..dat laat ik aan Birgit over ;-)
http://biwubaer.blogspot.nl/

Ineke zei

Ik zal proberen hier wat serieuzer te reageren...... moeilijk hoor met die lachtranen in mijn ogen :-D
Echt een superleuk idee van Birgit en je hebt er weer wat moois van gemaakt!

trompke zei

Geitje vindt het nu wel erg jammer dat ie geen beertje is hahaha...
Grappig. Ik ga even bij Birgit kijken :-)

trompke zei

Hier dus
http://biwubaer.blogspot.nl/2013/05/kaffeeklatsch-nr-152.html

kitty de Leeuw zei

wat een leuk verhaaltje goed idee van die Birgit

Jolande zei

Ik heb nog niet op die site gekeken, maar vind het wel een grappig idee.
Leuke uitvoering van jou.

Groetjes van J.

jeetjejanita zei

wahahaaa, geweldig! ik word hier zo blij van :)

grtjs janita