woensdag 15 mei 2013

fimo konijntjes ...

dit heb ik gedaan gister na-middag en deze morgen om 5 u.....


ik weet niet waarom konijntjes ... want ik heb er niets mee ... maar ja ik had er zin in

de foto’s zijn niet naar mijn zin ... je zie teveel erop... met mijn bloot oog zie je niet zo veel fouten... LOL
deze heb ik gezien ergens op een blog... sory weet niet meer wie het was ... was er zo verliefd op dat ik het heb "na gemaakt" ...


van eentje kwan er nog meer ...

dit is het kleine broertje ervan

toen hed ik nog gekneden fimo over ... dus ....
dan heb ik als laatste deze gemaakt ... wel moet ik in plaats van die groen ijzer draad... zwarte garen gebruiken ... het zal veel mooier zijn hé !!!


Gr,Corine

6 opmerkingen:

Ineke zei

Dat zijn echt heel leuke konijntjes Corine!

Minimax-ww zei

Wat een lievertjes en ja dat heb je met konijnen voor je het doorhebt zijn er meer.

groetjes willy

Christa Chayata zei

wat een schatjes...

Margriet zei

Wat zijn ze leuk!!!!

Jolande zei

Jij moet vaker dingen maken waar je niks mee hebt :-) Ik vind ze echt hartstikke leuk en heel knap gemaakt!

Groetjes van J.

Nienke zei

Ze zijn hartstikke leuk.
Groetjes, Nienke.