dinsdag 28 mei 2013

Knutsel van de maand

Net in de laatste paar dagen van de maand heb ik mijn knutsel kunnen maken.
Deze keer was de opdracht: gebruik een (lege) balpen en haal die eens uit elkaar. Maak daarvan een leuke knutsel en daarnaast mag je tot drie materialen extra gebruiken naar eigen keus.

Ik heb het onderste gedeelte van een pen gepakt, een uiteinde van een verdwaalde tongspatel die nog op mijn bureau lag en daarvan een mooi rondje geknipt en dit op elkaar geplakt. Lijm laten drogen, en toen gespoten met een soort gessolaag zodat de verf beter pakt.

Daarna de eerste kleur rose eropgedaan, expres niet te netjes, weer laten drogen en toen nog een laag rood, ook niet te netjes.

Zo heb ik weer een grote bloemenvaas voor de bloemenwinkel in het Markthuisje.

8 opmerkingen:

Jolande zei

Dat is een hele leuke kvdm geworden. Ook altijd leuk als je er gelijk al een plekje voor hebt.

Groetjes van J.

kitty de Leeuw zei

leuke knutsel van de maand en ook al een doel

Clari zei

Dat is een goede KvdM geworden.
En ik vind je bloemen ook erg mooi gelukt.

gr, CL.

Jody zei

Mooi gemaakt Jolanda en zo te zien komt het nog goed van pas ook, heel leuk!

groetjes
Jody

Ineke zei

Wat een geinige vaas! Leuk idee en altijd fijn als je gelijk een plekje voor de KvdM hebt!

Nienke zei

Een mooie vaas met blommen geworden.
Groetjes, Nienke.

jeetjejanita zei

wat leuk! doe je dit elke maand? zo'n knutselactie? dat lijkt me een leuke uitdaging! ik ben nog maar net op dit blog actief en ben benieuwd naar de 'opdracht' van juni :)

grtjs janita

Jolinda Koek zei

Janita, Jody geeft iedere maand van januari tot juni een knutsel van de maand. In de zomer vaak een uitgebreidere knutsel, de zomerknutsel.
Je bent niet verplicht om mee te doen, inschrijven hoeft ook niet, t is gewoon leuk.