maandag 20 januari 2014

vloer, muren, trap en binnendeur van het Franse huis

Inmiddels ligt de vloer er ook in. Deze heb ik opnieuw gemaakt, maar ik  kon wel gebruik maken van de "tegels" die erbij zaten. Ik moest er een aantal bij maken, en de zwarte tegeltjes moest ik ook zelf maken. Al met al toch een heel werk.


De trap was al gemaakt, maar de leuning kreeg ik maar niet passend! Toen es goed gaan meten en ineens zag ik het: tekort.
Toen ik die eenmaal langer had gemaakt, pastten de spijlen er veel beter in, en was die zo klaar.








Tussendoor de muren geverfd, wel lekker bezig geweest om kleurtjes te mengen, en net zo lang doorgaan tot de kleur naar mijn zin is. (dat is het leukst).
En toen ik weer een moment had dat ik even  niet verder kon omdat de verf moest drogen, heb ik de deur er maar bij gepakt en die geschilderd, en voorzien van een bovenraampje en de latjes op het grotere raampje.

4 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

zo lekker bezig

Minimax-ww zei

Je hebt al aardig wat werk verzet en met een heel mooi resultaat.

Groetjes van Willem

Nienke zei

Wow, dat wordt al mooi. Knappe tegels.
Groetjes, Nienke.

Clari zei

Mooi die vloer !!!!
Dat heb je echt gevoegd zie ik.

Maar zijn de steentjes van plastic geknipt of heb je ze van fimo gemaakt.????

Het ziet er heel echt uit.

gr, CL.