vrijdag 10 januari 2014

Een toost op Wil

Op dit moment begint in Harderwijk de herdenking van Wil. Daarna volgt de begrafenis en aansluitend is er gelegenheid voor een toost op Wil.
Ik ben helaas niet in de gelegenheid om daarbij te zijn, maar in mijn gedachten ben ik er wel en ik denk met mij nog veel meer mensen.
Wil heeft op Kladblog  voor zoveel mensen zoveel betekend, dat ik hier ook een toost wil uitbrengen:
Op Wil, een bijzondere vrouw, die ons zo ontzettend veel heeft gegeven zonder er ook ooit maar iets voor terug te vragen.
Lieve Wil, we zullen je zo verschrikkelijk missen.

13 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

zonder woorden

Anoniem zei


Verdrietig toost ik mee!

Helma zei

In gedachten aan Wil!

Thea's Miniatuurwereld zei

Mooie woorden en een toast in gedachte

klara zei

In stilte doe ik mee

klara zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Roelie zei

Ik toast mee... op Wil!

groetjes, Roelie

Clari zei

In gedachte bij Wil.

trompke zei

Dag Wil... bedankt!

Jolinda Koek zei

In stilte toost ik ook mee.......

Ineke zei

Op Wil! Heel erg bedankt voor alles!

Nienke zei

Dank je wel, Wil, voor al het moois dat je ons hebt gegeven. Bij elk shopje van jou zal ik aan je denken.

Kleine Vingers zei

Zoveel ideetjes en tips, ik zal je missen.