zondag 12 januari 2014

Dollshouse for sale

Hallo poppenhuis liefhebbers,

Dit Kronestein poppenhuis heb ik te koop. Wegens tijd te kort en ruimte gebrek wil ik me alleen nog richten op kleine projecten.
De prijs is in overleg en het poppenhuis kan alleen afgehaald worden en niet met TNT verstuurd worden. Het huis is gekocht en gemaakt door het Houthoekje en inclusief alle ramen, de voordeur en de trappen.
Als je belangstelling hebt laat dan een bericht achter met je email dan neem ik contact met je op.




3 opmerkingen:

Jolande zei

Ik hoop dat het huis snel een nieuwe eigenaar zal vinden die er iets moois van gaat maken.

Groetjes van J.

JolandaW zei

zie dat helemaal zitten maar ook hier raakt het aardig vol dus helaas.....
succes

Helma zei

Ik heb net een nieuw huis ...en dat is al een levenswerk! Succes met de verkoop.