donderdag 16 januari 2014

mijn eerste x-steek in mini !!!

toen ik deze Rudolph zag op pinterest was ik meteen verliefd .... ik wou deze maken .....  en ben begonnen eraan ...

wel na wat vragen aan een experte vriendin hé ... zij heeft mij een stuk stof gestuurd... want ik had er geen en voor ik van alles koop wou ik er eerst zeker van zijn dat ik het kon ....

Awel ik heb de smaak te pakken ... ook bedankt dat er vergrootglas bestaad ...LOL

op 14 januari ben ik begonnen


en nu op 16 januari ben ik al zo ver ....


Gr,Corine

13 opmerkingen:

Margriet zei

wat een schatje! veel plezier met borduren :-)

Helma zei

Corine, wat leuk dat je aan het borduren bent. Ziet er goed uit hoor.
En een leuk patroon!
Het zou leuk zijn als je mee gaat doen met de 10 e van de maand hier dan laten borduursters op het PPkladblogger hun vorderingen zien.

Groetjes en veel succes,

Helma

kitty de Leeuw zei

petje af Corine wat een doorzetter

Jolande zei

Nou die is de 18 af :-)
Erg schattig deze Rudolph en knap hoor voor een eerste mini borduurwerkje.

Groetjes van J.

Clari zei

Wat knap zeg, voor het eerst in het mini.
En je gaat vreselijk hard.
Volgende maand op de 10de is het vast af.

gr, CL.

Jolinda Koek zei

Zo, dat gaat snel! Doe je de tiende ook mee? (Zie vraag van Helma).

Corine's cameo zei

ah ja hé .. dus elke tiende van de maand moet je je borduur laten zien ... en het is alles ????

Corine's cameo zei

oh ja en bedankt hé iedereen ... ben een beetje rood van al die complimenten ...

Anoniem zei


Ik laat je nog een beetje roder :-) worden!

Zo schattig en lief,succes verder met je borduurseltjes

Nienke zei

Hij wordt al heel lief. succes.
groetjes, Nienke.

Ineke zei

Knap je eerste borduurwerkje Corine! Leuk als je ook meedoet met de 10e!

JolandaW zei

Ziet er leuk uit. Zou het zo weer willen gaan doen. Maar ja de ogen worden wat ouder.... Misschien moet ik ook maar eens naar een vergroot glas kijken. Succes.

JolandaW zei

Ziet er leuk uit. Zou het zo weer willen gaan doen. Maar ja de ogen worden wat ouder.... Misschien moet ik ook maar eens naar een vergroot glas kijken. Succes.