donderdag 23 januari 2014

Verder met het Shaker project

Gisteravond was weer onze  gezellige knutselavond.
We zijn verder gegaan met ons Shaker project, 

Jenny wilde aan haar babywinkel verder gaan.
Af en toe hebben Willem en ik ook even aan haar project gewerkt en dan vooral schuren.

Willem is begonnen aan een naai meubel, en Thea heeft de tafel afgemaakt, bovendien heeft zij besloten om het in 1 op 24 te maken, knap het is behoorlijk klein en precies werk.

Ik heb de tafel 1 op 12 afgemaakt en ben begonnen aan een kastje.
Hier is goed het onderstel van de tafel te zien.





1 op 24 en 1 op 12




Kastje waar ik mee bezig ben en de naaitafel
waar Willem aan begonnen is.


Groetjes Willy

6 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

zo dat word mooi

Nienke zei

Ik zag hem net op het forum. Heel mooi.
Groetjes, Nienke.

Margriet zei

Mooie meubels! Ik hou wel van deze stijl!

Jolinda Koek zei

Wat een aparte stijl. Leuk om jullie te volgen!

Ineke zei

In één woord prachtig!!! Ben ook heel benieuwd naar de naaitafel.

Clari zei

Het is vast een makkelijke stijl om te maken,geen krullen en toestanden.
Het is ook leuk om het verschil te zien tussen 1/12 en 1/24

gr, CL.