donderdag 11 juli 2013

Tafeltjes

Eindelijk heb ik M-tje weer eens aan het werk gekregen...
nou ja...zij bedenkt iets en dan moet ik het uitvoeren, pfffffff.

Herinneren jullie nog dat ik een knuffelkamer heb????
Best leuk hoor....maar ik miste toch nog wel wat meubeltjes!

Dus gisteren had M-tje een leuke tafel bedacht
en ik mocht hem gaan maken!
Geweldig leuk......ja duh......
al die stickertjes vlogen door de lucht en plakten aan mij vast :-( 
En na uren plakken zei M-tje dat ze het niet mooi vond!
De tegeltjes zaten te ver uit elkaar!
Nou...toen mocht ze het zelf beter gaan doen, lekker puh!

Ik heb uiteindelijk toch wel weer geholpen hoor,
het kleine bijzettafeltje heb ik gemaakt ;-) 

En zo ziet de knuffelkamer er al een stuk gezelliger uit! 

Het is nog niet helemaal klaar.....
maar M-tje moet eerst nog even bedenken wat er verder nog bij kan! 

Knuf, E-beertje

14 opmerkingen:

Sans! zei

Do you have a "tiled" face now with the stickers on you? teeheheeh

I like this "hug" room. Such a great concept for a room. And that table is highly convincing! Well done Margriet!

Margriet zei

Thank you Sans :-)

trompke zei

Goed gedaan E-beertje! Wel lastig hè? Die vliegende stickertjes.

Anoniem zei

Zelfs voor 14 februari zijn de tafels super leuk!

Clari zei

Ooo,..... nu zie ik wat het geworden is.
Wat een leuk idee.
En ook erg knap van jouw E-Beertje.

gr, CL.

Ineke zei

Wat prachtig!!! En wat een gezellige knuffelkamer is het nu, duim op voor E-beertje!

Jolande zei

Echt hartstikke leuk, ze passen perfekt in deze kamer.
Leuk dat jullie er weer aan verder gegaan zijn (daar zou ik een voorbeeld aan moeten nemen hahaha)

kitty de Leeuw zei

schattige tafels

Nienke zei

Mooie tafels en een sfeertje hoor.
Groetjes, Nienke.

jeetjejanita zei

staat je best leuk hoor, die stickertjes... hihi... je fleurt er helemaal van op! net zoals de knuffelkamer opfleurt door die frisse rood/witte tafeltjes :)

grtjs janita

Indy_Poppy zei

The sticker project is great. Are you finding stickers all over your house?

Minimax-ww zei

Wat fijn voor je E-beertje dat M-tje
weer zin had om samen met jou aan de slag te gaan.
Het resultaat is wel heel erg leuk geworden, je hebt er een paar mooie tafeltjes aan over gehouden.
Zo te zien kan er nog wel wat bij, ee staande leeslamp en een luie stoel voor bij de haard, een kleedje op de vloer, bedenk rustig iets nieuws om haar weer bezig te houden.

Groetjes van Willem

Henneke zei

Zo daar is weer flink geklust!!
Gezellig en mooi geworden !

Jody zei

Ja mooi mozaïekwerk kun je met dat spul maken, ik heb ergens ook nog van die vellen liggen, alleen geen idee waar, hahaha.