woensdag 31 juli 2013

Koffie Thee Limonade



43 opmerkingen:

Margriet zei

lekker....ben ik wel aan toe :-)

Jolande zei

Ik neem een glas koele limonade met veel ijsblokjes, want ik heb het idee dat ik in een permanente sauna zit...pffff

Margriet zei

Ik denk er over om een trui aan te gaan doen.....het is hier niet echt warm!!! Wel erg nat!

Jolande zei

Oh een trui...
Ik zit hier heel stil achter mijn tafel, in een topje en drijf daar bijna uit, zo vies klef en vochtig.
Als het hier nog eens een dag gewoon lekker weer is dan word ik gek van vreugde...

Anoniem zei

Hallootjes gezellie! zit aan mijn tigste bakkie koffie,het hoost hier uit de lucht,verwarming weer aan,en een trui
en mijn gebreide slofjes !

Margriet zei

Hier is de temp nu wel aardig...alleen het spettert! Dus buiten zitten is er niet bij. ach...binnen is het ook gezellig :-)

Anoniem zei

Ik heb zin in pepernoten :-) vergeet te melden dat de wind ook nog om het huis waait :-(

Clari zei

Echt Hollands,....allemaal over het weer.Laat ik dan iets anders vertellen.
Pieter en ik hebben onze chalet in Putten verkocht.En als ik de troep die er uit kwam hier in Nijkerk hebt opgeruimd, dan hoop ik weer een beetje tijd voor mini te krijgen.

Jolande zei

Oh wat goed Clari, gefeliciteerd!

Jolande zei

Wil iemand een gebakje? Ik trakteer omdat Jasmine voor haar VWO diploma geslaagd is!!!

Clari zei

Ooooo Gefeliciteerd....ook voor Jasmine. Dat is weer een zorg minder.
Ik neem heerlijk een gebakje hoor.

Gaat het goed met je Portugees ????

gr, CL.

Jolande zei

Ik probeer een les per week te doen en ben nu zowaar aan les 4 gekomen.
Het is moeilijk, maar wel leuk.
Lezen en schrijven vind ik tot nu toe het makkelijkste, verstaan is moeilijk en praten pffff
Maar ik ben lekker van straat met deze nieuwe 'hobby' :-)

WIL MINIDESIGN zei

Gefeciteerd Jasmine!
Ook felicitaties voor de ongetwijfeld trotse ouders!
Hijs de vlag met tas!

WIL MINIDESIGN zei

Is er al duidelijkheid over wat ze nu wil gaan doen?

Ineke zei

Super Jolande, gefeliciteerd voor de hele happy family!!!!

Margriet zei

Stukje oranjekoek heb ik wel zin in :-)
Gefeliciteerd met Jasmine!!! En wat zijn haar verdere plannen?

Jolande zei

Dank jullie.
Ze heeft nog geen idee wat ze wil gaan doen.

Jolinda Koek zei

Gefeliciteerd!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd ! Leuk hoor voor jullie allemaal!

Gebakje doe ik morgen! :-)

Jolande zei

Nou kind Jasmine heeft gisteravond haar diploma opgehaald en nu is het hier dus vakantie!
Daar drink ik een kop koffie op :-)

Jolande zei

En nu trakteer ik op pasteis de nata (Portugese gebakjes).
Wie Wonderful World volgt weet het al, maar sinds vandaag hebben we een stukje grond op São Miguel, Azoren,
waar we t.z.t. een huis op gaan bouwen en ik ben helemaal door het dolle!

Groetjes van J.

Margriet zei

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

Ineke zei

Jippie!!!! Van harte!

Anoniem zei

Hoera!!!! gefeliciteerd! dank voor het lekkere gebakje!

Clari zei

De kogel door de kerk !!!!!
Gefeliciteerd familie.

Nu maar weer verder met de portugereles.

kitty de Leeuw zei

http://www.livemaster.ru/topic/87320-drakonchik-klyukovka-v-sahare

deze is voor viltprikkers en drakenliefhebbers echt geweldig

Clari zei

Zins hele lange tijd hebben Marieke en ik weer samen geknutseld.
Het was heerlijk om onze creatifitijd weer een kwijt te kunnen.
Ik hoop dat Marieke weer gouw een dagje vrij kan maken.

gr, CL.

Jolande zei

Tjonge wat is het hier rustig, iedereen is vast met vakantie.
Clari wat fijn dat Marieke en jij weer samen konden knutselen. Wat hebben jullie gemaakt?

Freubs zei

Goedenmorgen allemaal. Kom ook weer eens langsvliegen.

Jolande zei

Ha Freubs fijn dat je er weer bent, ik begon me net ongerust te maken.
Alles goed bij jullie?

Het is erg stil bij de KTL, iedereen is vast van het mooie weer aan het genieten.

Freubs zei

Ja hoor hier gaat alles zijn gangetje. Zijn op zoek voor dochter naar een nieuwe stageplek maar dat heeft nogal wat voeten in de aarde hihi.

Het is overal bij de groepen erg stil. Denk dat het met vakanties en inderdaad met het mooie weer te maken heeft.

Jolande zei

Ik hoop dat het lukt om een nieuwe stageplaats te vinden voor dochter.

Het is inderdaad overal stil.
Voor mij is het buiten veel te warm, dus ik zit binnen met alles dicht.
Toverfee is met vakantie en nu zijn er 2 nieuwe ter vervanging en ik ga maar een uurtje woordjes stampen :-)

Freubs zei

Ze heeft vanmiddag een gesprek voor een stageplaats, dus ben benieuwd.

Ik zit lekker heel de dag buiten onder een solletje, heerlijk.

Bevallen die 2 vervangers of zit je met smart te wachten op toverfee?

Jolande zei

Ik zal duimen voor haar Freubs.
Ik zit weer als een vampier binnen :-) dit zijn niet mijn beste dagen, ik voel de energie zo uit me wegtrekken, maar goed het zal wel weer eens afkoelen.
Het dynamische duo beviel erg goed, vriendelijk, spraken goed engels en het huis was heerlijk schoon. Mijn eigen (redelijk nieuwe) toverfee daar kan ik het heel goed mee vinden en ze bevalt me erg goed, maar dit zijn perfekte vervangers.

Hier heeft kind Jasmine zichzelf vooringeschreven en een afspraak gemaakt om zodra de echte inschrijvingen beginnen om gelijk om 9.00 dat ook te doen, dus dat is dan ook weer even een zorg minder.

Ik ga even iets koels eten, vandaag maar geen soep :-)

Freubs zei

Je duimen heeft geholpen, gisterenmiddag gesprek en ze mag haar stage daar gaan lopen voor haar vervolgopleiding mbo 2. Gelukkig weer een zorg minder.

Hier zou het vandaag iets koeler zijn als de afgelopen dagen dus ben benieuwd. Fijn dat het duo goed beviel, je moet toch altijd maar even afwachten. Je zal wel blij zijn als je eigen toverfee weer terug is denk ik zo.

Voor wat voor opleiding gaat Jasmine zich inschrijven?

Jolande zei

Oh wat fijn Freubs, nu kan ze echt lekker rustig van de vakantie genieten (en jij dus ook ;-) )

Jasmine gaat voedings en dieetkunde studeren.
Dat had ze een half jaar geleden bedacht, toen ze haar diploma had dacht ze dat het niet zou kunnen wat chemie betreft, maar nu heeft ze dan toch besloten om het te gaan doen en haar chemie weer wat op te frissen, pffff

Clari zei

Voor Freubs weer een zorg minder.

En fijn dat Jasmine het nu ook weet.
Ik vond het vroeger een heel moeilijk vak in de verpleging.Dus ik wens haar sterkte.

gr, CL.

Jolande zei

Ik moet nog even een document opstellen dat ze moet ondertekenen, want ik wil niet dat elke hap die ik in mijn mond steek uitgelegd en geanaliseerd gaat worden (dat doet ze nu al) hahaha

Ik heb zo'n zin om iets crea's te gaan doen, dus ik moet even hard doorwerken en hopelijk heb ik dan later op de middag wat tijd

Clari ik ga vanmiddag jouw heerlijke rijstsalade maken, morgen gaan we er weer op uit, dan nemen we het mee voor een picknick.

Anoniem zei

Zo ik ben bij met reageren op al het mooi's wat weer gemaakt is!

Fijn dat de meiden hun bestemming hebben gevonden

Succes met crea J-tje ik neem een bakkie met een Belgisch suikerbroodje,moet mezelf toch ergens zoet mee houden :-)

Margriet zei

Fijnn dat je dochter een nieuwe stageplek heeft gevonden Freubs, dat is weer een zorg minder :-)

En Jasmine is dus ook weer even onder de pannen :-) Klinkt boeiend, voedings- en dieetkunde!

Jolande zei

Hahaha Nella neemt een Belgisch suikerbroodje, wij nemen altijd Fries suikerbrood mee van AH :-)

M-etje het past wel bij haar, ze is altijd met eten bezig.
Het zou haar weer 3 jaar van straat moeten houden :-)

Margriet zei

Ja, dat dacht ik ook al J-tje, Jasmine staat zo vaak in de keuken!!! Fijn als ze iets kunnen vinden wat ze boeit!

Clari zei

Een goed idee Jolande,...om Jasmine een document te laten tekenen. LOL.
Maar mijn reissalade kuurt ze goed.

Fijn weekeinde

gr, CL.