woensdag 10 juli 2013

Slippers (pantoffels) on 60 count Silkgauze Part 4

Net terug van een weekje vakantie zie ik dat het alweer de 10 e van de maand is. In Juni ben ik wel ijverig geweest om het verkeerd geborduurde begin van het 2 e pantoffeltje uit te halen en een nieuwe start te maken ,met behulp van het gespiegelde patroon, met de tweede pantoffel. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de laatste twee weken geen steek meer heb geborduurd.


 
 
De foto is vandaag gemaakt in de tuin bij de roze Fairyroosjes die deze week voor het eerst bloeien...ze zijn laat dit jaar!

Nog een tip voor de miniborduursters:
Bij de webwinkel van Steekjes en Kruisje  kan je een kleine borduurring kopen van 7,5 cm doorsnede.
 

                         Groetjes Helma                                  

12 opmerkingen:

Thea's Miniatuurwereld zei

Helma, wat fijntjes toch, gebruik nu gewoon DMC garen of heb je zijdedraad gebruikt.

Erg leuk, vooral zo met die roosjes erachter!

Groetjes, Thea

kitty de Leeuw zei

erg mooi worden die pantoffels

Jolinda Koek zei

Bij ons in de tuin is alles ook later, valt me op, maar gelukkig is het nu mooi weer.
Wat een werk dat uithalen, dapper dat je eraan begonnen bent!

Helma zei

Ik gebruik voor de pantoffels nu YLI 50 zijdegaren. Vorig jaar gekocht in de borduurwinkel in Rooden....speciaal voor dit werkje op 60 count...DMC is te grof hiervoor.

Nog een tip voor Ineke als je naar Rooden gaat om je kleuren alvast door te geven vooraf dan hebben ze het in voorraad. Tip van de verkoopster toen.

carmen zei

que fantásticas!

Ineke zei

Het wordt prachtig, mooi fijntjes! Dat is een goede tip Helma, maar ik weet nu eigenlijk nog niet welke kleur ik nodig heb, ik wilde
kijken wat er mooi bij past ;-)

thea zei

Helma, je mag dan niet veel gedaan hebben, je bent toch weer verder.
Het is echt prachtig, zo mooi klein

Nienke zei

Mooi. De roosjes hebben gewoon gewacht tot je terug van vakantie was.
Groetjes, Nienke.

Jolande zei

Wat een mooie foto zo bij die roosjes.
Ach en alle kleine beetjes bij elkaar maken dat het toch eens af komt.

Groetjes van J.

Clari zei

Héeee Dat je dat ook nog uit gaat halen, helemaal knap.
Maar het word wel beloond met een prachtig pantoffel.
Knap hoor.

gr, CL.

Anoniem zei

Leuk dat je een weekje op vakantie was! even bij tanken
en dan een nieuwe start maken,met de tweede pantoffel,die ongetwijfeld ook weer prachtig word!

Jody zei

Wat super mooi Helma!