woensdag 10 juli 2013

Perzisch Tapijt - deel 7

Alweer een maand verder in het 10e vd maand borduurwerkje.
Ook al komt er deze weken weinig uit mijn handen, de vrijdagavond staat vast. Dan komt mijn borduurwerk tevoorschijn en verdwijn ik voor een paar uur achter de loep. Wel aanspreekbaar, maar niet op of omkijkend.
Afgelopen vrijdag had ik niet eens in de gaten dat mijn man al naar bed was gegaan en mijn kinderen één voor één na een avondje stappen nog even bij me aan tafel schoven met een glas drinken. Absoluut geen "must", maar gewoon leuk om het te zien groeien en steeds met een andere kleur aan de slag te mogen.



Nog even een terugblik naar vorige maand!
 

12 opmerkingen:

Jolinda Koek zei

Zo, dan is het nachtwerk voor jougeworden! Maar je schiet wel op, op deze manier!

Helma zei

Het gaat goed Thea en ja je hebt de smaak te pakken...met het groeien.

Groetjes Helma

kitty de Leeuw zei

heel erg mooi vooral omdat deze borduurlinnen niet gelijk is en dan zo mooi recht

Ineke zei

Het wordt echt heel mooi Thea, leuk dat je de vrijdagavond voor borduren reserveert!

Nienke zei

Dat wordt een pracht tapijt toch.
Groetjes, Nienke.

thea zei

Knap Thea dat je er een vaste avond voor hebt.
Het wordt al heel mooi, schiet lekker op.


Minimax-ww zei

Wat nachtelijke uren al niet kunnen opleveren.

groetjes willy

Jolande zei

Heel goed om een vast tijdstip te hebben, het ziet er erg mooi uit.
Ik had ooit eens 2 kleden waarbij het grootste gedeelte gewoon opvulwerk was, zo saai. ik ben toen 3 rijtjes op een dag gaan doen en zo zijn mijn kleden toch nog afgekomen.

Groetjes van J.

Clari zei

Ik vind dit toch zo knap !!!!
Een draadje en dan nog een kruisje er over.Zo mooi!!!!!

Ik heb het al een paar keer geprobeerd.Maar het word niet mooi en mijn draad raakt in de war, al is hij kort.

Respect voor iedereen die dit kan.

gr, CL.

jeetjejanita zei

wat mooi om dit project langzaam te zien groeien! en je borduurt zo mooi regelmatig... bij mij gaat er nog wel eens (regelmatig) een kruisje verkeerd om en dat zie ik natuurlijk pas als het te laat is ;)

grtjs janita

Anoniem zei

Nou vanavond mag je weer! :-) aan je prachtige project werken!

Jody zei

Prachtig patroon Thea, maar een hele klus denk ik.