woensdag 10 juli 2013

Kerstkussentje deel 7.

Ik heb de laaatste paar dagen meer kunnen borduren, en ben dus lekker opgeschoten. (voordeel van vakantie hebben).

Ik denk dat als ik zo doorga, ik het kussentje op het eind van de vakantie wel af heb!

Baal er alleen van dat de linker- en rechterkant verschillend zijn, en de rechterkant is mooier geborduurd. Toch wat geleerd dus! ( toen ben ik de borduurring gaan gebruiken, volgende keer naai ik er een lapje aan om alles strakker te spannen).


Zover ben ik nu.
 Dit was een maand geleden.

Schiet wel op, he?

10 opmerkingen:

Ineke zei

Het schiet zeker op! En ik vind het helemaal niet erg dat links en rechts verschillend zijn, het wordt hartstikke leuk!

Jolande zei

Je gaat hartstikke goed. Ik vind het ook niet storend dat links en rechts verschillend zijn, maar ja het is jouw kussentje.

kitty de Leeuw zei

vind het leuk en in de natuur is ook NIKS het zelfde

thea zei

Grappig dat alle reacties de zelfde kant uitwijzen, maar als je in de natuur kijkt is ook niets gelijk, gelukkig.
Ik vind dat je lekker bent opgeschoten.
Groetjes Thea

Helma zei

Weer een stukje verder , het ziet er erg mooi uit en ja de natuur gaat zijn eigen weg!

Groetjes Helma

Thea's Miniatuurwereld zei

wordt mooi Jolinda, maar hoe groot wordt je kussentje?

Groet, Thea

Nienke zei

Alle beetjes helpen en het wordt mooi.
Groetjes, Nienke.

Clari zei

Ook weer opgeschoten. Mooi hoor.

gr, CL.

jeetjejanita zei

het wordt al heel mooi! en het geeft toch niet dat het niet helemaal symmetrisch is? ik vind het wel charmant :)

grtjs janita

Anoniem zei

Ik vind het ook prachtig worden!Fijne vakantie verder!