donderdag 11 juli 2013

Shaker dozen

Shaker dozen
 
Shaker dozen maken stond al lang op mijn lijstje, dus hup fineer een nacht weken in water voorzichtig knippen en/of snijden.
Helaas lukte het na diverse pogingen niet, gespleten fineer was het resultaat.
later dus nogmaals proberen.

Deze zijn gemaakt met strijk fineer en de basis waren houtspaan doosjes en plastic dopjes waar de basis voor de deksels karton is.

Voor de plastic dopjes heb ik lijm gebruikt, dat ging goed.
Misschien is het ook nog mogelijk om het een kleur te geven, 
ooit proberen dus.

groetjes Willy


10 opmerkingen:

Jolande zei

En zo zie je maar, de aanhouder wint.
Mooie dozen zijn het geworden.

Groetjes van J.

Ineke zei

Prachtige dozen Willy!

Clari zei

Het zij mooie dozen geworden.

gr, CL.

jeetjejanita zei

hihi, oefening baart kunst! echt heel mooi geworden... ik denk met een kleur nóg mooier, dus ben benieuwd of dat ook een keer voorbij gaat komen hier.

grtjs janita

Thea's Miniatuurwereld zei

Leuk Willy, dat strijkfineer werkt dus!
Ik heb nu eerst het fineer liggen, heel fijn opgerold, Laat het een aantal weken legen, zodat het vanuit zichzelf al rond gaat staan. Als ik wat af heb, laat ik je het zien!

Groetjes, Thea

Corine's cameo zei

schitterend !!!! ben er dol op ...

Corine

Anoniem zei

Dat was even geduld dus! maar zie het resultaat!

Mooi!

trompke zei

Wat een gepriegel. Knap hoor. Leuke doosjes zijn het geworden.

Nienke zei

Dat heb je knap gedaan. Ze zien er gaaf uit.
Groetjes, Nienke.

kitty de Leeuw zei

prachtige doosjes