vrijdag 3 juni 2011

Verrassing van Margriet

Kijk eens wat voor een verrassing ik van Margriet heb gekregen!!
Ik wist dat ze de vliesofix en twee (de donker paarse) stofjes
naar me toe zou sturen, met een kleine verrassing erbij...
Maar ik had dit nooit verwacht!!

Met de prachtige lapjes ben ik echt enorm blij mee
omdat ik hier erg moeilijk aan geschikte stofjes kan komen.
En dat lieve schattige rupsje!!!
Dat was helemaal een 'ahhhh!!!' reactie van mij dat snap je wel denk ik?
Ze zat tussen een stukje piepschuim met een briefje waarop stond:
'Psssst ik wil eruit!' (ben vergeten een foto ervan te maken)
Zóóó ontzettend snoezig!!!


Hier is een close-up van het rupsje dat Margriet heeft gemaakt...

Ik ga nog een naam voor haar bedenken
Enorm bedankt Margriet, ik ben er hartstikke blij mee!!
Je bent een echte kanjer

Liefs Jollie

Geen opmerkingen: