zondag 19 juni 2011

Tassie van Jollie

Gister heb ik het tassie van Jollie mogen ontvangen. Wat een schattig tasje zeg. Lara was er gelijk mee in haar nopjes. Ze heeft al eerder aangegeven dat ze nooit tassen genoeg zal hebben. Maar er zat niet alleen een tas in de envelope. Jollie heeft er nog meer erg leuke dingen bij in gestopt, zoals een deurhanger (hij kan ook aan de muur) die komt in mijn Franse huis te hangen, gereedschap voor Harrison. Kan ie eindelijk wat klusjes opknappen in het grachtenpand, wat bedeltjes....waar ik zeker een mooi plekje voor ga vinden en een schaal. Die staat intussen al in mijn karweikast.
 
Je ziet het.....Lara loopt weg met de tas.
Issie niet schattig!!!
Het kleine schaaltje staat tussen de kaarsen en de wijnglazen. Maar dat was jullie natuurlijk al opgevallen.
Handig gereedschap....Harrison heeft nu geen excuses meer om niets in het huis te doen.
Zijn het geen mooie bedeltjes.
 

 
 
 
De hanger is ook errug leuk.
 
Jollie....ik ben er heel erg blij mee. Ik had alleen maar een tasje verwacht....mijn zaterdag was weer helemaal goed.
 
Groetjes
Sjoukje

1 opmerking:

Anoniem zei

Sjoukje je bent zeker heel erg lief geweest he? Wat heb je leuke dingen gekregen. Je kast is zo prachtig, hoe gaat het met het ladekastje. Ik ben helemaal weg van dat tuingereedschap. En die prachtige tas, roze is helemaal in.... Groetjes Ingeborg