vrijdag 10 juni 2011

Postbox vol met Aankopen

Gisteren ging ik zoals gebruikelijk weer eens onze postbox legen
en er waren heel erg veel spullen aangekomen
die ik onlangs gekocht heb...

Het meest verrast was ik over de Breiseltjes van Nella!
Ik kan nog niet bevatten hoe ze het voor elkaar krijgt om zó super fijntjes
te breien echt ongelofelijk wat een kunstwerkjes!!

Dit Gothic meisje en het muisje had ik van haar geadopteerd
en het rioolratje heb ik als kadootje erbij gekregen! Lief hé?
Ook zat er een hele leuke kaart bij van Nella.


Hier zie je ze van dichtbij...
(foto's aanklikken om te vergroten)

En liggend op mijn hand is pas echt goed te zien hoe klein ze zijn!!

Ik ben er echt superblij mee!!!
Het Gothic meisje heeft van mij de naam Pandora gekregen
(in het Grieks vertaald betekent het 'altijd een kado/verrassing')
en het muisje Pip, de rioolrat is en blijft een Rioolratje
Nella heel hartelijk bedankt voor het schattige kadootje
en de prachtige breiseltjes!!!

De Sylvanian families die ik heb geadopteerd hebben de lange reis
vanuit Engeland ook goed doorstaan!
En ze zijn zó ontzettend snoezig, echt ik vind ze onweerstaanbaar!!

De 'Fisher Cat Family' heb ik er later nog bij geadopteerd
samen met deze dassen baby!

Mijn moeder was ook meteen helemaal verkocht toen ze ze zag
en heeft ervoor gekozen om de rode panda familie te adopteren...
(dit is de Japanse uitvoering ervan)

En voor haar hulp bij het schoonmaken en opruimen van mijn kattenren
had ik als verrassing deze kookset voor haar erbij besteld...

Ook de hoeklijstjes die ik besteld had waren heelhuids aangekomen
daarbij had ik nog wat materiaal (landschap groen en een derde handje)
en een paar minis voor de zwarte kat boutique besteld
zoals een kassa en een deurmat en zo.
Maar ik heb daar geen foto's van gemaakt...

Liefs Jollie

Geen opmerkingen: