donderdag 16 juni 2011

kvdm juni

De materialen voor deze maand waren:
- (tandpasta) dopje
- takje of rondhoutje
- wol, kant, lint of band
1 tot 3 materialen extra en dat werden bij mij:
borduurgaren, een knoop en geprint papier.


Ik had net 'geurend' papier gemaakt voor in de lavendelwinkel en die rolletjes moesten ergens in. Normaal zou ik iets van een rietje mandje genomen hebben, maar ik was met de kleinste Pritt-stift aan het plakken en bedacht toen dat ik ze wel in het dopje kon doen en er dan een kvdm van kon maken.
Het dopje beplakte ik aan de binnen- en buitenkant met het lavendelprintje (dan kunnen de klanten zien hoe het papier eruit ziet zonder steeds een rolletje open te hoeven maken ;-) )
Om de bovenkant af te werken gebruikte ik een stukje band.
Omdat ik ook nog een takje of stukje rondhout moest gebruiken, heb ik er nog een knoop bijgepakt en daar samen met een stukje rondhout een standaard van gemaakt.

En zo staat het nu in de lavendelwinkel.
Groetjes van Jolande

1 opmerking:

Heleni zei

Erg leuk idee Jolande. Ziet er prachtig uit.

groet Heleni