zaterdag 11 juni 2011

Update Elfentuintjes

Vorige week heb ik twee Elfentuintjes gemaakt.
Ze zijn nog niet helemaal klaar maar hier zijn alvast wat foto's ervan.

Dit Elfentuintje was ik al aan begonnen (hier is mijn vorige post)
Inmiddels heb ik het beplant en een huisje op de bovenste etage gezet
(klik op de foto's om ze te vergroten)

Zo is het tot nu toe geworden...

En omdat Aivie mijn beste vriendinnetje is (en ook een elfje)
wilde ik voor haar ook een gezellig tuintje maken
zodat ze heerlijk buiten kan zitten en genieten 

Dit zijn de vetplantjes die ik ervoor heb verpot...

En hier zie je wat ik met de overgebleven plantjes heb gedaan,
ik heb niet van alles foto's gemaakt, maar ik kon het niet laten 
om van mijn hybiscusbloemen er eentje te maken lol!

Liefs Jollie

Geen opmerkingen: