woensdag 15 juni 2011

Lief Beestje

Het haken heeft dus echt toegeslagen bij mij. Nu is dit weer van de pen af komen rollen en er volgen er meer want dit is wel zo leuk. Maar daardoor komt al mijn andere werk in de knel en ik moet nodig de jaarswap afmaken. Oooooooo wie kan mij wat extra tijd geven.
 
Hier eten ze meestal uit
 
 

Als ze buiten liggen slapen ze meestal hierin (vind hem niet zo mooi geworden dus moet er weer wat anders op verzinnen).
 

Dit is ie geworden. Is het geen lieffie. Een dwergteckel.
 
 

Hier staat ie lekker te eten of is het meer knabbelen want die kluiven zijn meestal niet zo zacht.
 
 

Hier staat ie lekker bij zijn hok. Als ie slaap krijgt kan ie lekker slapie doen.

En als klap op de vuurpijl heb ik hem op mijn vinger gezet zodat jullie kunnen zien hoe klein ie is.
 

groetjes Freubs
 

3 opmerkingen:

Heleni zei

Ach wat een schatje Freubs. En zó klein. Heelknap van je.
Als je weet waar je meer tijd vandaan kunt halen, geef je me dan even een seintje want dat wil ik ook.....

groet Heleni

Plushpussycat zei

How cute! I am so charmed by your little dog and your series of photos! Adorable!
Jennifer

Hilsu zei

Really nice mini dog! I know that my son would like this too, and ask me to do something like this for him. Already He is grown-up :))