maandag 20 juni 2011

Update Zwarte Kat Boutique


Gisteren was ik begonnen met de buitenmuren van de Zwarte Kat Boutique.
Vannacht heeft het allemaal lekker kunnen drogen
 en vandaag heb ik ze geschilderd.
Nu zijn ze klaar...
Er moet alleen nog wat mos tussen de grote stenen gaan groeien 
maar aan de groenige plekken te zien komt dat wel goed! 




Uiteindelijk vond ik de binnenmuren ook nog net niet vuil genoeg
en heb ik die ook nog even onder handen genomen... 

Zie je dat de hoeklijstjes erop zitten??
De bedoeling is dat er straks een glasplaat tussen komt die eruit kan

Kijk... zo waren de binnenmuren eerst...

Nu is het dak aan de beurt! 

Liefs Jollie

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Jolie, je zwarte kat boutique wordt lekker vuil, enne mos tussen de stenen? Ik ben benieuwd hoe het verder wordt. Groetjes. Ingeborg
http://miniaturenland.blogspot.com