zaterdag 28 september 2013

Nella's Herfstaanbieing


Ik kon het niet laten afgelopen weekend even op de site van Nalladris te kijken naar alle gebreide popjes die Nella in de aanbieding had. En ja daar zag ik toch wel verschillende breisels die wel erg leuk in mijn Toyshop zouden staan. Met de aanbieding drie voor de prijs van twee had ik ruim te kiezen. Het roze meisje sprak me gelijk aan...zo lekker lief en zacht en dat kan leuk als een popje in de winkel. Het clowntje was een en al kleur daar werd ik blij van en  ik moest gelijk lachen als ik naar zijn toet keek. En als laatste Nijntje want ja....die mag in een Toyshop met Nederlandse achtergrond niet ontbreken ...want wie is hier in Nederland met  Nijntje niet bekend . Misschien is het leuk om nog wat Nijntje items erbij te maken.......wie weet in de toekomst.


Hier zijn ze dan:


 
Rozemarijntje













 Slappe Janus en Nijntje
Rozemarijntje en Slappe Janus zijn 4,5 cm groot en Nijntje 4 cm.
Nella je hebt weer prachtig en bijzonder werk verricht met je tikkende pennetjes!
Nog even een overzicht van de  invulling van de Toyshop

Groetjes en een fijn weekend allemaal
Helma

4 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

wat een schatjes zijn het weer

Nienke zei

Het is een lieverdje. Er staan hele leuke knuffels en dingen in je winkel.
Groetjes, Nienke.

Ineke zei

Schattige popjes weer en zo raakt je winkel al lekker gevuld!

Clari zei

Nella's popjes blijven toch heel bijzonder.
Ze staan mooi in je winkel ,die al wat voller word.En een goed idee om Nijntje uit te breiden in puzzels en boekjes .

gr, CL.