dinsdag 17 september 2013

Borduurwerkje Ram

Deze keer ben ik wat later met mijn borduurwerkje.

Gisteren zijn wij, weliswaar vervroegd, terug gekomen van vakantie.
Ruim drie weken, waarin we veel moois en bovenal zon hebben gezien, ook al zijn we geen strandbezoekers, met de zon erbij vinden wij een vakantie toch leuker.

Mini is niet uit de koffer gekomen, behalve het borduurwerkje.
Wel een breiwerk en een 1:1 borduurwerk, maar verder was het lezen en puzzle's maken. Heerlijk om te doen.

Het borduurwerkje is daardoor wel een behoorlijk stuk opgeschoten.


Dit was vorige maand.

Ik heb nog uit zitten halen, want de manier waarop ik begonnen was, werkte niet voor mij.
Toen ik aan het tweede groene stukje begon bleek dat er iets niet klopte, dus toen moest een donkerrode rand uit.


En dit was het op 10 september.

Na de 10de ben ik al weer verder gekomen, maar dat komt volgende maand.

Groetjes Thea

2 opmerkingen:

Clari zei

Ik heb ook wel eens mini borduurweer geprobeerd uit te halen maar mij lukt dat niet.
Ik heb het toen in de hoek gegooid en nooit meer mini geborduurd.

gr. CL.

Jolinda Koek zei

Het wordt al mooi hoor, de vorderingen zijn goed te zien.