woensdag 27 april 2011

Nautische verrassing

Vanmiddag kwam M-tje mij een pakketje brengen dat was afgeleverd door de postbode!
Maar ik verwachtte helemaal niks
 
Dus snel uitgepakt natuurlijk!
Eerst kwam dit kaartje er uit.....

Kreeg het er meteen al warm van
En dit stond er op!
Oooooh, van Sylvia!!!
 
Er zat een pakje bij en kijk eens wat daar uit kwam!!!
Een schitterende boot!!!!!!!!!
 
En zien jullie hoe de boot heet????
Gossie...een boot met mijn naam er op!!!

Sylvia, hij is echt prachtig!!!!!!!!!!! Dank je wel!!!!!!
Ik vond het eerst wel een beetje sneu voor M-tje, omdat die me ook al een bootje had gegeven (maar dat wist je dus nog niet toen je deze verstuurde).
Maar M-tje zei dat ik er niet mee moest zitten......deze is veel en veel mooier en dat andere bootje kostte maar €1,50, dus we eten er echt geen boterham minder om zei ze
 
En wat zo leuk aan dit bootje is.....er kunnen zeker 3 vriendjes meevaren!!!
 
Sylvia, ik ben er echt enorm blij mee!!!

Kijk nou hoe mooi hij naast mijn strandhuisje ligt!!!
 
En hadden jullie al gezien dat M-tje raampjes heeft gemaakt voor mijn huisje?
Mooi hè!?

"ze is alleen wel het glas vergeten E-beertje!!!"

2 opmerkingen:

sylvia zei

Geniet ervan en denk erom dat je alleen onder toezicht gaat varen.

Kus Sylvia

Margriet zei

Doe ik hoor Sylvia :-)

Knuf van E-beertje