woensdag 14 augustus 2013

Tot zover is de Bruidswinkel gekomen

 Ik heb op een zomerse dag, aan het eind van de ochtend, de kastjes die ik gekocht heb voor de Bruidswinkel zitten vullen.




In de kasten heb ik ruimte over gelaten, daar komen wat stukjes kant en zijde te liggen.


De lingerie komt voor de haard te hangen.
Achter de jurk komt een stukje spiegel, zodat de achterkant ook te zien is.
Zonodig komt dat achter ieder jurk waar dat bij nodig is.
Je moet wel kunnen zien wat je wil kopen, nietwaar.

Op de trap, ligt boven op in een plastic zak, wil ik gaan proberen een traploper te maken.
Niet zo makkelijk, ben ik bang, want de trap loopt half rond.
Ik moet nog eens goed bedenken waar ik de bovenste etage netjes mee zal afwerken.
Er zal iets voor moeten komen, stel je voor dat je een mooie jurk wilt bekijken en je valt naar beneden omdat er geen balustrade ofzo is.

Dan nog een aantal paspoppen. Ik wil nog twee jurken 'ophangen' hoe dat weet ik nog niet precies, maar dat komt wel.
Ik heb nog een vloerkleed overwogen, maar dat vind ik zonde van de beneden vloer, die valt dan in het niet.

Het valt nu helemaal niet op wat er op het tafeltje staat. Geen nood, hier komt het!



Het ene collier komt van Eurominis en het andere uit Canada.

Helaas zijn er in dit soort winkels ook 'grijpgrage' handen.
Er wordt een stukje kostbaar kleinood gemist.

Groetjes Thea

7 opmerkingen:

Nienke zei

Wordt al een mooi aangekleed zo. Prachtige spulletjes.
Groetjes, Nienke.

Nienke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
kitty de Leeuw zei

mooi hoor voor de trap eerst een strook papier nemen en vouwen om de trede,s de weggevouwen delen vastplakken en je hebt een patroon

Ineke zei

Het wordt al heel mooi Thea en het is een erg leuk project!

Clari zei

Dat gaat de goede kant op met de met de bruidswinkel Thea !!!
En dat tafeltje is zeker een fotolijstje geweest,....ik vind hem erg leuk.

gr, CL.

jeetjejanita zei

maak je ook een keer close-up foto's van de kastjes? ik zou ze graag van dichterbij bekijken :)

Jolinda Koek zei

Dat is een leuk projectje!