zaterdag 10 augustus 2013

kerstkussentje deel 8

Eigenlijk had ik bedacht, gedacht,  dat ik het kussentje klaar zou hebben, want in de eerste week van onze vakantie ging ik lekker snel.
Maar toen kreeg ik het haakvirus te pakken en ging ik granny`s haken (ook heel erg leuk), waardoor het borduren minder snel ging.
Maar op een warme dag, lekker binnen, met de ventilator op standje bevriezen nog aardig kunnen opschieten (ook weer een stuk uitgehaald, wat te zien is), en zo kom ik ook weer een stukje verder! De aanhouder wint!!!!



De bovenste foto is van een maand geleden, en de onderste van nu. Onderop het borduursel is te zien dat ik een randje heb uitgehaald, maar ik denk dat ik dat stukje ook weer ga uithalen en dat dan weer meer onder de rand van het blad borduur.
Nog genoeg te doen dus....

9 opmerkingen:

Clari zei

Heb je geen patroontje ????
Of doe je het uit je hooft.?
Dat je het randje steeds wel uithalen ??
Maar het word een steeds liever hartje.

gr, CL.

Thea's Miniatuurwereld zei

Nou, dan denk ik dat het zomaar volgende maand wel af kan zijn toch? Houdt de gedachte in je hoofd dat je dan met iets nieuws mag beginnen. Gaat het misschien sneller! Succes! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Thea

Helma zei

Het gaat er nu toch echt op lijken, Jolinda. Ik kwam het patroontje pas nog tegen...ooit wil ik het ook nog maken, ik vind het prachtig.

Groetjes helma

Nienke zei

Je bent toch weer verder. Straks heb je hem wel 3x gemaakt.
Groetjes, Nienke.

kitty de Leeuw zei

ja de aanhouder wint des te fijner is het als klaar is

Ineke zei

Je ziet duidelijk vooruitgang! Nog even doorzetten en volgende maand klaar misschien?

Jolande zei

Het is nog geen Kerst, dus je hebt nog even :-)
Het ziet er mooi uit.

Groetjes van J.

jeetjejanita zei

Zet 'm op! Komt helemaal goed, dat zie ik zo ;)

thea zei

Jolinda het wordt mooi, langzaam maar zeker kom je er.

Groetjes Thea