zondag 30 juni 2013

Zomer in Zeeland

Een collegaatje waar ik al een aantal jaar mee samenwerk was deze week 25 jaar in dienst.
Daarom kreeg ze een barbecue aangeboden en hebben wij met zijn allen een boek gemaakt met herinneringen aan haar.
Ik heb een parasolletje, strandtas, teenslippers en een badlaken voor haar gemaakt. Ze gaat in haar vrije tijd met mooi weer graag naar het strand.

Het badlaken was een kadootje wat we vorig jaar kregen voor de dag van de verpleging. Mijn man heeft die voor mij verkleind en geprint op katoen. Helaas kreeg ik het badlaken niet helemaal op de foto, maar het belangrijkste staat erop.

5 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

wat een leuk kado

Ineke zei

Dat is een gezellig en persoonlijk cadeau geworden! Leuk dat geprinte badlaken!

Minimax-ww zei

Heel leuk cadeau om te krijgen ...en te maken

groetjes Willy

Jolande zei

Voor iemand die graag naar het strand gaat is dit natuurlijk een mooi en toepasselijk kado.
Leuk gemaakt hoor.

Groetjes van J.

jeetjejanita zei

wat een mooi persoonlijk cadeau! de slippertjes zijn echt schetig!

grtjs janita