maandag 3 juni 2013

Doosjes en kaartjes


Ik had de vorige keer al gezegd dat het fototoestel van ons kuren heeft.
Gelukkig heeft zoonlief een toestel wat hij niet gebruikt, hij neemt foto's met mobiel.
Dus ik heb hem gevraagd of ik eens mocht proberen wat voor foto's ik dan zou krijgen.

Nou dat viel me niet tegen.
Er moet nog meer op de foto..........wie weet.



Ik werk eigenlijk altijd met bakjes. Met deze doosjes heb ik het bakje zo vaak gebruikt.
Eerst de printjes uitknippen en er in leggen, dan doosjes en kaartjes gaan maken.
Om de beurt er weer in leggen, dan de strikjes en kaartjes eraan hangen.

En tot slot de foto: ik vergat de doosjes en kaartjes uit het bakje te halen. 
Kniesoor die daar op let.


Groetjes Thea


1 opmerking:

Nienke zei

Ziet er goed uit. Heel mooi.
Groetjes, Nienke.