zaterdag 8 juni 2013

M-huis - Toonkamer/Showroom

Kon het niet laten.....
moest even de spulletjes neerzetten die ik al voor deze kamer heb!
Het is de bedoeling dat dit een propvolle kamer wordt met souvenirs van verre landen,
archeologische artefacten en mythische objecten.
Mijn versie van een rariteitenkabinet!


Maar nu is hij weer leeg en kan ik aan de slag ;-)
Ik vind het behang erg leuk, dus dat blijft.
De vloer ligt grotendeels los, dus die moet weer worden vast gelijmd
en de ramen worden vervangen door mooiere exemplaren!


Bye/Groetjes, Margriet

7 opmerkingen:

Nienke zei

Dat wordt alvast een leuke kijkkamer. Succes.
Groetjes, Nienke.

Ineke zei

Hé, ik zie allemaal accessoires :-D
Ja, zo'n "rariteiten"-kamer is leuk!!!

Margriet zei

Hier had ik al heeeeeel veel accessoires voor ;-)

Jolinda Koek zei

Het ziet er nu al leuk uit, ben benieuwd naar de rest.

kitty de Leeuw zei

heel leuk

thea zei

Margriet dat ziet er al leuk uit.
Zo'n kamer past bij jou :-)
Maar vind E-beertje dit wel goed?

Groetjes Thea

Jolande zei

Hartstikke leuk natuurlijk!

Groetjes van J.