zaterdag 15 juni 2013

Bericht voor alle VOLGERS

Op 1 juli a.s. stopt Google met de Reader. Nu krijgen we op Kantoor steeds meer berichten onder ogen waarin staat dat het volgen op de manier zoals dat nu gaat verdwijnen, omdat het aan de Google Reader gekoppeld schijnt te zijn.
Het schijnt  overgenomen te worden door Bloglovin.
We hebben niet echt de tijd om ons nu hierweer uitgebreid in te gaan verdiepen, maar voor het geval dat de Volgers optie wel gaat verdwijnen, hebben we voor de mensen die graag Kladblog graag willen blijven volgen, een Bloglovin Butten in de linker kolom neergezet.


Groetjes van Spinnie

10 opmerkingen:

Minimax-ww zei

Wat jammer dat het weer anders wordt.
Zo te zien kan het volgen via bloglovin alleen via facebook.
Wij hebben geen facebook en willen dat ook niet.

Groetjes van Willy en mij,

Willem

Jolande zei

Ja af en toe zou je er toch een sik van krijgen, alles lijkt wel om de haverklap te moeten veranderen.

Wat volgen via Facebook betreft dat klopt niet hoor Willem.
Ik denk dat je een Bloglovin account aan moet maken (je kan nooit genoeg accounts hebben...pffff).
Ik wil ook niet met facebook werken, maar volg alle blogs die ik leuk vind in Bloglovin.

Groetjes van J.

Ineke zei

Je kunt toch gewoon via je Blogger dashboard de blogs blijven volgen? Dan hoef je toch geen Bloglovin account aan te maken? Of ben ik nu te blond......

Jolande zei

Ik heb op het moment niet zo heel veel tijd om me nu weer in dit alles te gaan zitten verdiepen, vandaar dat ik de blogs die ik erover gelezen heb maar even voor waarheid aangenomen heb en de Bloglovin button heb gelinkt, dat als de boel wel verdwijnt er vervanging is.
Ik volg dus niet via Blogger Dashboard (maar via mijn reader wat sinds een tijdje dus bloglovin is), maar wat ik ervan begrepen heb is dat het volgen via het dashboard dus gekoppeld is aan Google en dat dat per 1 juli gaat vervallen.

Groetjes van J.

Ineke zei

Je hebt groot gelijk dat je je er nu niet in gaat verdiepen, we zien wel hoe het gaat lopen! Ik laat het gewoon zoals het nu is ;-)

kitty de Leeuw zei

Willem je hoeft niet via facebook heb ik ook nee opgezegd en hij doet het gewoon hoor en moet zeggen het duurt 3 minuten en hij doet het en veel aangenamer als feedly

Jody zei

Kan dat alleen maar als je een facebook hebt, of ook anders?

Jolande zei

Jody kijk even bij mijn opmerking van 24 mei 15.10

Groetjes van J.

Conny v/den Dungen -Muller zei

Balen !!!

xx conny

Nienke zei

Wat een gedoe weer, maar het komt vast goed.
Groetjes, Nienke.