maandag 3 december 2012

De enige echte Kladblog Sint

kon vanavond helaas niet in de chatroom zijn, omdat hij verplichtingen elders had.
Vanmorgen had ik een envelop van hem gekregen en die heb ik vanavond uitgepakt tijdens de Sint viering.

Er zat een prachtig en lang gedicht in, hele mooie lapjes voor Halloween en Kerst en tags voor de knip en plak hobby, nou of Sint ook weet wat ik leuk vind!
Ik ben er hartstikke blij mee.
Lieve Enige Echte Sint, hartstikke bedankt voor dit mooie kadootje.

Groetjes van Jolande

8 opmerkingen:

Margriet zei

Prachtige lapjes!!! Fijn dat Sint je niet was vergeten!!!

Clari zei

Mooie lapje.

En wat lees ik in het gedicht,....dat Sint volgent jaar wel wil komen ( al is het maar een klein groepje)

Nella zei


Super lief van de enige echte! mooie spulletjes!

petra zei

wat een schattige stofjes en leuke sintswap heb je gekregen.

groetjes Petra

JolandaW zei

leuke stofjes waar je veel mee kan doen als ik het zo bekijk
Leuk dat jij ook verwend bent

Freubs zei

Fijn dat jij ook niet overgeslagen bent dit jaar J-tje. Je hebt leuke lapjes gekregen waar jij wel raad meet weet.

Anoniem zei

Graag gedaan lief Jolande-kind!
Een dikke knuffel van de Enige Echte Kladblog Sint.......

WIL MINIDESIGN zei

Geweldig dat de enige echte Sint aan je gedacht heeft Jolande!
Als "motor" van de kladblog-pakjesboot heb je dat dubbel en dwars verdiend!