vrijdag 7 december 2012

Nella popjes


ik heb een hele leuke bak bij het tuincentrum gekocht
voor mijn verzameling nella popjes
deze heb ik door de jaren heen verzamelt
onderin staan de vroegere nella popjes,die zijn nog wat kleiner
en bij het grote swapke popje
staat het kleine swapke popje,dat is heel speciaal voor mij
Nella heeft dat toen voor mijn dochter gemaakt toen ze nog klein was
en deze swapke ging toen overal mee naar toe ,mijn dochter
nam haar altijd mee vandaar ook dat ze er niet
zo mooi meer uit ziet



7 opmerkingen:

Clari zei

OOOOOO,.... Wat heb jij er veel !!!
En wat staat dat leuk in dat huisje.
En de moeder van dat spul staat er nu ook bij.
Die grote zijn ook leuk.

kitty de Leeuw zei

schattig zo in dat huisje

Nella zei

Wat leuk Anita !ach ja Kim mijn hart smelt! :-) zie haar nog zo als klein meisje voor mij staan in Rijswijk.

Eigenlijk heeft het wel iets kleine Swapke niet meer zo mooi,nou ja echt oud en nieuw dus.

Unknown zei

dankjullie wel!!!
ja leuk he nella
kleine en grote swapke
oud en nieuw bij elkaar!!

Margriet zei

Sat staat heel erg leuk zo!

Emma zei

wat een leuk idee is dit zeg.


groetjes Emma

Lisette zei

Ja dat is echt erg leuke letterbakhuis met alle Nella poppetjes.
Gezien in Intratuin.