zondag 20 oktober 2013

Keuken

Nadat ik de keuken (zaterdag 12 oktober) naar beneden had gehaald en de foto's van het vorige stukje had geplaatst ging ik aan de gang met het fineer, erg handig om zo'n vloer eerst af te maken zodat er eerst gelakt kan worden voor het behang erin komt.

Helaas het stukje fineer scheurde op verschillende plaatsen, uiteindelijk was het te smal en te kort, dat werd het dus niet.
Een stukje van dezelfde breedte is er niet, passend bij het behang.
Dus op zoek naar............uiteindelijk is het een plakvloer geworden, lekker snel klaar, maar niet mijn eerste keus. Een volgende keer ga ik er een vloer van stukjes fineer van maken, heb ik toch mijn eerste keus.
Nadat het eerste deel van het bakje af was heb ik me met de nog te knippen printjes op de bank bij de t.v.  geïnstalleerd en ben vervolgens een tijdje bezig geweest met het knippen.



Dit was nog voor het t.v. kijken.


Zondagrmorgen  de 'oogst' van een avondje knippen

Halverwege de middag, even laten zien hoe ver je komt als je 'door' werkt.
Hoe ga ik het neer zetten, zoals het voorbeeld van Els....of gewoon op mijn eigen manier.


Het laatste dus. Zondagavond.....alleen de jampotten ontbreken nog.

Maandag 14 oktober..........de keuken is af.

Als ik kijk naar de tekening van de bij behorende workshop...........lijkt het wel of ik veel meer heb gebruikt dan Els en ik heb nog niet eens alle boeken en printjes gebruikt. Wel de recepten.


Els dit was een geweldig leuke workshop om te doen.

Groetjes Thea 

5 opmerkingen:

Unknown zei

Dat is zeker een leuke workshop.
Ziet er heel gezellig uit.

groetjes Nicolien

kitty de Leeuw zei

ziet er goed uit Thea en ik vond het ook een leuke WS van Els

Ineke zei

Wat leuk zeg, je "oogst" ziet er ontzettend gezellig uit!

Nienke zei

Hij is mooi.
Groetjes, Nienke.

Unknown zei

Wat vreselijk leuk en zo mooi vol.
Ingeborg