maandag 25 februari 2013

K.v.d.M. februari

Voor dat de maand om is wil ik nog ff mijn knutsel van de maand laten zien.
Helemaal af is hij nog niet maar dat red ik ook niet meer voor eind van de maand dus.....
De eerste had ik alleen koffie roerstokjes van hout gebruikt maar was niet stevig genoeg daarom
ben ik opnieuw begonnen met houten latjes.
 Er zitten ongeveer 80 roerhoutjes in met het dak mee gerekend.
Het is een volière geworden.

Het tule moet ik nog strak trekken en bevestigen en de inrichting moet nog verder afgemaakt worden.
maar ik ben weer eens lekker bezig geweest deze maand en heb straks eindelijk mijn volière die ik al heel lang wilde maken. (Dit omdat het ook mijn 1:1 hobby is met valkparkieten)


groetjes JolandaW

7 opmerkingen:

Minimax-ww zei

Heel leuk Jolanda, nu de valkparkieten er nog in.

groetjes Willy

Jolande zei

Echt een geweldig goed gevonden kvdm.

Groetjes van J.

kitty de Leeuw zei

goed idee en leuke aanvulling voor je hobby,s

Jolinda Koek zei

leuk bedacht! creatief hoor.

Nella zei

Hoe is het mogelijk! Zo knap bedacht!

Echt leuk Jolanda!

Nienke zei

Hartstikke leuk bedacht. Succes met het afmaken.
Groetjes, Nienke.

Ineke zei

Wat ontzettend leuk Jolanda! En ook nog een voor jou heel toepasselijke KvdM dus.