maandag 3 februari 2014

Rudolph thee kopjes en kan

dit heb ik dus deze morgen en deze na-middag gedaan en afgewerkt




en vanwege dat ik niet graag heb om deze kop te maken op het normaal manier ( stok in fimo, draaien .... want ik heb ze nooit niet mooi ) heb ik gezocht op een manier om mijn leven te vergemakkelijk ... en dit is het


wel doe het met een in hout ronde stok ... in stronkjes gesneden en gewikkeld met alu ... want ik heb heel veel moeiten gehad om deze te verwijderen van mijn plastiek buisje die trouwens niet gesmolten zijn

 
Gr,Corine

10 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

heel mooi volgende keer talkpoeder gaat makkelijker los

Helma zei

Wat een mooi serviesgoed is het geworden.

Groetjes Helma

Nienke zei

Dat heb je heel mooi gedaan. Leuk.
Groetjes, Nienke.

Minimax-ww zei

Wat een leuk servies heb je gemaakt de kleur is ook apart.

Groetjes willy

Ineke zei

Prachtig gemaakt Corine!!!

Jolande zei

Wat een leuk serviesje. Ik ben erg benieuwd naar wat je verder nog allemaal gaat verzinnen, ik vind dit een enig projekt!

Groetjes van J.

Rya, Rotterdam zei


Corine, ik bewonder je vaardigheden op het gebied van poppenhuisminiaturen en geniet van je posts. Ik sla je tuturials op, voor je weet maar nooit.
Chapeau voor alles wat je doet en maakt.
Groet, Rya, Roterdam

Clari zei

Wat mooi !!!
Maar dat je die buisjes in de oven durft te stoppen !!!
Het is ook leuk beschilderd.


gr. CL.

Skiddi zei

Hallo Corine !
Dein Teeservice sieht wundervoll aus. Gefällt mir super gut.
Tolle Arbeit !!!
Lieben Gruß
Skiddi

Remco zei

Leuk om te zien zo stap voor stap.
Al zag ik het alupapier niet echt terug.
Je eindresultaat mag er wezen, gaaf zeg!