zaterdag 22 februari 2014

Egg #20


The Prep Egg bestaat uit allemaal plastik strikken

Bij de Action vond ik kleine plastik strikjes, waar ik de lintjes en het oogje bovenaan afgesneden heb.
Het plan was om ze te verven in de kleuren van het grote ei, maar de verf bleef niet plakken, ook niet op een laagje gesso.
Aangezien mijn mini-eieren niet precies hetzelfde eruit hoeven te zien als de grote eieren, omdat het meer om een herinnering gaat, heb ik de strikjes er zo opgeplakt.
Nou zo...dat had ook nogal wat voeten in de aarde, want echt goed plakken wilden ze niet en ik ben bang dat ze t.z.t. misschien nog wel los gaan laten, maar dat zie ik dan wel weer.


Groetjes van Jolande

3 opmerkingen:

kitty de Leeuw zei

als je ze met sieradenlijm doet gaat wel het is toch allebei plastic ik vind hem geweldig mooi

Ineke zei

Dat eitje heb je mooi gestrikt ;-)

Margriet zei

Hartstikke leuk ei!!!